loader image
Skip to main content
SINOPSIS KURSUS

Selepas mengikuti modul ini, peserta dijangka mampu:

1. Menunjukkan mindset perkhidmatan cemerlang yang konsisten dan berorientasikan pelanggan.

2. Mengurus interaksi pelanggan dengan lebih yakin, profesional dan beretika.

3. Menangani aduan dan cabaran pelanggan secara konstruktif dan berkesan.

4. Mencipta pengalaman perkhidmatan yang positif sehingga meningkatkan kepuasan dan kepercayaan pelanggan.

5. Menjadi duta perkhidmatan organisasi yang menyumbang kepada reputasi dan imej korporat yang unggul.

OBJEKTIF KURSUS

1. Memahami konsep Customer Delight sebagai kelebihan strategik organisasi.

2. Mengenal pasti jangkaan dan emosi pelanggan dalam pelbagai situasi perkhidmatan.

3. Mengaplikasikan teknik komunikasi dan layanan profesional yang berimpak tinggi.

4. Membina sikap proaktif dan empati dalam mengurus pelanggan dalaman dan luaran.

5. Menyelaraskan tingkah laku perkhidmatan dengan nilai, imej dan standard organisasi.

Skill Level: Beginner